Filozofie výhodných balíčků
Filozofie
slevových pobytů
V penzionu Usedlost pod vinohrady je možné se v určitých měsících ubytovat za opravdu výhodné ceny. Jedná se o vybrané termíny v listopadu, únoru, březnu a dubnu. Slevy startují na 40% a tyto speciální pobytové balíčky je možné zakoupit jak u nás – “Jarní a podzimní slevový balíček”, tak u našich partnerů Slevomat.cz a Slevadne.cz. Prodejní akce startuje zpravidla v září.
Jak to funguje?
Pokud klient zakoupí tento slevový balíček, může počítat s tím, že u nás dostane stejné služby jako klient, který kupuje pobyt v jiných termínech za plnou cenu. Samozřejmě je ale tato velká sleva podmíněna určitou “nevýhodou”, je však pouze jedna: vazba na méně atraktivní termíny. Nicméně, tyto balíčky jsou přesto velmi oblíbené, zřejmě také proto, že jsou nastaveny tak, aby klient případné horší počasí téměř nepocítil. Část pobytu stráví v našem bazénu, část ve vinném sklepě. Případně si zajede relaxovat do největšího aquaparku v ČR, Aqualandu Moravia (25 km od penzionu).
Množí se nám požadavky klientů, kteří zakoupili tyto výhodné pobyty, ohledně jejich přesunu na jiné termíny, například květen, či dokonce na léto, případně na další rok. Zpravidla proto, že buď klient provádí rezervaci pozdě a již na něj nezbude víkendový pobyt, nebo potřebuje rezervaci z různých důvodů posunout na termíny, které již do akce nespadají. Zde tedy vysvětlujeme, jak se věci mají a proč tyto změny termínů nejsou zpravidla možné, případně za jakých podmínek.
Začnu příkladem – když zakoupíte zvýhodněnou letenku, tak ta je vždy vázána na konkrétní datum i konkrétní čas odletu. Pokud se k odletu nedostavíte, letenka propadá bez náhrady. U nás to tak “drsné” není, klient má na výběr z velkého množství termínů, rezervaci je možné posunout na jiný termín v rámci měsíců, kterých se akce týká, navíc si může pobyt pojistit proti stornu. Stojí to opravdu pár korun…
Co by tedy měl klient vědět při koupi tohoto pobytu?
- Pokud může klient přijet pouze v určitý termín, doporučujeme si před koupí kuponu volný termín ověřit
- Pobyty doporučujeme rezervovat co nejdříve po zakoupení kuponu. Volné termíny si může klient dohledat on-line přímo na našem webu! Pokud klient zakoupí pobyt v září a rezervaci provádí (z jakéhokoliv důvodu) například až v lednu / únoru, pak již nebude mít na výběr takové množství termínů, především víkendy již bývají zpravidla obsazeny
- Důrazně doporučujeme zřídit si pojištění storna pobytu, informace zde. Pojišťovna Vám v případě storna vrátí až 80% nákladů!
- Po skončení prodejní akce peníze nevracíme!! Slevová akce je součástí masívní marketingové kampaně a jakmile ta skončí, končí i prodejní akce a již další kupony neprodáme. Pokud klient požaduje vrácení peněz v době, kdy prodejní akce ještě běží, nemáme s tím problém, kupony prodáme jinému klientovi. Pokud ale prodejní akce skončí, již bychom kupony dál neprodali.
- Tyto akční pobyty není možné standardně posouvat na jiné měsíce, kdy je možné se u nás ubytovat pouze za plné ceny (případě s mnohem nižšími slevami v rámci našich různých pobytových balíčků). O ubytování u nás je v jarních, letních a podzimních termínech velký zájem a nelze tyto termíny obsazovat pobyty za poloviční ceny. Pokud bychom tyto slevové pobyty poskytovali celoročně, tak samozřejmě zkrachujeme:-(. Našim zaměstnancům stěží vysvětlíme, že musí pracovat za poloviční mzdy, naši dodavatelé nám také nebudou dodávat za poloviční ceny:-)
Přesun je možný za těchto podmínek:
- Přesun na květen: pouze mimo víkend, s doplatkem do plné ceny, bez posezení ve vinném sklepě (výměna za dvě láhve vína)
- Červen – září: nelze přesunout
- Říjen: pouze mimo víkend, s doplatkem do plné ceny, bez posezení ve vinném sklepě (výměna za dvě láhve vína)
- Listopad – prosinec: lze přesunout po vzájemné dohodě
- Leden: nelze přesunout, naše zařízení je mimo provoz
- Únor dalšího roku: lze přesunout po vzájemné dohodě
- Březen a duben dalšího roku – nelze přesunout, již začíná další slevová akce
Posezení ve vinném sklepě pořádáme pro skupiny od 10 osob. V měsících, které se této akce týkají, dáme toto množství bez problémů dohromady, v ostatních měsících si toto posezení pak zpravidla rezervují uzavřené skupiny, nebo k nám jezdí rodiny s dětmi, které tuto službu nevyužívají vůbec. Pokud Váš pobyt změníme na termín, kdy zde budete v rámci této slevové akce jedinými klienty a ostatní klienti nebudou mít posezení ve vinném sklepě objednáno (nebo budou mít uzavřenou společnost), byli byste ve vinném sklepě pouze dva… jedná se o celovečerní posezení. jistě tedy chápete, že pro dva lidi by se to vinaři nevyplatilo… proto nám takovou akci žádný vinař neuspořádá
Tyto podmínky nemáme nastaveny proto, abychom Vám “otravovali život”, ale proto, že bychom bez nich nemohli existovat. Navíc se jedná o zcela standardní podmínky, podložené selským rozumem:-). Na naše klienty nešijeme žádné boudy, termíny, kdy je možné rezervace provádět, stejně jako další podmínky slevového pobytu, jsou u prodejní akce vždy přehledně uvedeny a i na samotných poukazech upozorňujeme, aby si klienti prováděli rezervace co nejdříve po zakoupení poukazu, nejpozději do konce ledna. Zde je jenom rozebíráme do detailu, abychom Vám vysvětlili, proč je nutné tyto podmínky dodržovat.
Pevně doufáme, že si u nás tento slevový pobyt užijete, stejně jako dnes již několik tisíc klientů před Vámi.
Jan Sítek
Jednatel Moraviarest s.r.o., Usedlost pod vinohrady