Provozní podmínky
Provozní
Podmínky
Provozovatel
Moraviarest s.r.o
Dědina 261, 691 43 Hlohovec
IČ: 27737349, DIČ: CZ27737349
účet č.: 215131470/0300
Společnost zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 55508, ze dne 13. 7. 2007
ID schránky: pu9nng9
Tel.: 731 415 450, email: moraviarest@email.cz
a
Jan Sítek, Valtická 548, 691 43 Hlohovec Česká republika IČ: 19497636
Telefon: 731415450, Email: usedlostpodvinohrady@gmail.com
Adresa provozovny:
Usedlost pod vinohrady, Na kopci 537, 691 43 Hlohovec
Veškeré použité fotografické materiály na našem webu jsou vlastní produkce, produkce našich partnerů, nebo legálně zakoupené ilustrační fotografie
Rezervace
Předběžnou rezervaci můžete provést pomocí rezervačního formuláře, telefonicky, nebo e-mailem. Pokud se spolu nedohodneme jinak, jsou všechny předběžné rezervace platné 24 hodin. Potvrdíte-li do té doby, že rezervaci myslíte vážně, začneme s vámi stoprocentně počítat.
Po potvrzení rezervace vám zašleme na e-mail potvrzenou objednávku, informace o pobytu s provozním řádem a podklady k platbě zálohy 50%.
Jakmile svou objednávku závazně potvrdíte (telefonicky, e-mailem, písemně nebo skrze rezervační systém), vzniká mezi námi smluvní vztah.
Zároveň tím potvrzujete, že jste se seznámili s naším ubytovacím řádem. V případě závažného porušení některého z jeho bodů máme totiž právo zrušit s vámi smlouvu o poskytnutí ubytování. Prosíme tedy o jeho důkladné pročtení (není dlouhý).
Platební podmínky
Dobré účty dělají dobré přátele, projděte si prosím tedy naše platební podmínky.
Platba je rozdělena na dvě části:
50 % uhradíte předem jako zálohou. Tato záloha má splatnost 7 dnů (Jedná-li se o rezervaci typu Last Minute, splatnost zálohy je ihned). Doplatek můžete uhradit buď na recepci při příjezdu, a to v hotovosti, platební kartou, nebo převodem z účtu se splatností do dne nástupu na pobyt.
Chcete-li zaplatit celou platbu najednou, samozřejmě můžete. Stačí nás kontaktovat a my vám vystavíme fakturu na celou částku.
Dárkové poukazy se hradí celé předem bankovním převodem.
Platby FKSP hlaste, prosíme, předem
U slevových akcí se slevou více než 30 % je třeba uhradit celou platbu předem.
V restauraci můžete platit platební kartou.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Storno podmínky
Nemůžete přijet a potřebujete stornovat pobyt? Termín můžeme buď zkusit změnit, nebo vám vrátíme 50 % z celkové ceny pobytu (bez 50% zálohy, ta je nevratná).
Není však naší povinností akceptovat vámi vybraný náhradní termín; bohužel totiž může nastat situace, že ve vámi zvoleném náhradním termínu nebude v našich možnostech zajistit vám ubytování. Budeme se snažit vyjít vám vstříc, ovšem dle našich možností, tak, aby se dohoda vyplatila oběma stranám. Změnu termínu nejsme povinní akceptovat při stornu rezervace 14 a méně dnů před příjezdem! I tak se ale snažíme vyjít vstříc a zpravidla jsme schopni nabídnou například náhradní pobyt mimo víkend v méně exponované termínu. Je však třeba počítat se storno poplatkem minimálně 35% z ceny pobytu.
Velmi také doporučujeme pořídit si pojištění storna pobytu, protože pokud nám zrušíte rezervaci pár dnů před příjezdem, již váš pokoj zřejmě neobsadíme a změnu termínu tedy nebudeme akceptovat. Není to drahé a pokud se nebudete moci dostavit (například z důvodu nemoci), vrátí vám pojišťovna až 80% – 100% z uhrazené zálohy. Více informací zde.
Na co dát pozor?
Prosím pamatujte, že pokud zkrátíte či zrušíte svůj pobyt u nás, nebude vám vrácena částka za nevyčerpané dny pobytu.
I když přijede na ubytování nižší počet osob, než bylo ujednáno, zaplatíte původně dohodnutou částku, která je uvedena v potvrzené objednávce – výjimky můžeme udělat v případě ne zcela obsazeného penzionu, neatraktivního termínu a podobně.
Abyste předešli takovýmto nepříjemnostem v průběhu své dovolené, doporučujeme zřízení pojištění storna pobytu
U pobytových slevových poukazů zakoupených prostřednictvím třetích stran (tzv. slevomatů), se při zrušení rezervace z vaší strany postupuje dle storno podmínek prodejce poukazu.
Veškeré slevy uvedené na našich stránkách platí při obsazení pokoje / apartmánu alespoň dvěma dospělými osobami. Pokud pokoj / apartmán obývá pouze jedna dospělá osoba (a děti do 12 let), avizované slevy neplatí – kontaktujte nás pro dohodnutí individuálních možností.
Neváhejte nás kontaktovat pro upřesnění!
Děkujeme za přečtení a respektování našich podmínek. Těšíme se na vaši návštěvu!
Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu:
Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu.
GDPR dokumentace
PŘÍLOHA Č. 1: KATALOG ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
PŘÍLOHA Č. 3: SDĚLENÍ KE SPLNĚNÍ INFORMAČNÍ POVINNOSTI